La Sesame, czyli skarbiec moich książek i kilka słów o nich :D

piątek, 11 lipca 2014

Alohomora!

Hmm, od czego by tu zacząć... może powiem po prostu: witam na moim blogu :D

      Do założenia bloga o tematyce książkowej zbierałam się już od dawna. Zawsze jednak było jakieś "ale": a to za dużo nauki, a to wyjazd, mało czasu... Tak naprawdę powód braku działań w tym kierunku był jeden: nie wierzyłam, że potrafię pisać porządne, rzetelne recenzje. Szczerze mówiąc, nadal w to nie wierzę (tak, nie ma to jak pewność siebie :D), ale po przygodach z blogiem kulinarnym zdałam sobie sprawę, że publikowanie postów to jednak niezła frajda. Poza tym, trzeba sobie znaleźć jakieś kreatywne hobby, prawda? ;)

      A więc zakładam bloga! Mam nadzieję, że znajdzie się choć jedna osoba, która będzie go śledziła, chociaż przy takim natłoku blogerów w blogosferze są małe szanse :< Mimo wszystko, lubię się dzielić swoimi przemyśleniami, a o książkach raczej nie mam z kim pogadać, więc postaram się dodać kilka postów miesięcznie. Nie będzie stosików książkowych, bo jestem za mało systematyczna, poza tym, czeka mnie liceum i nauka :D Ale będą oceny i zdjęcia (tak myślę :P), a to zawsze coś ;)

      To teraz może krótki introducing (ach, te zapożyczenia!): Jestem FragOla, mam 16 lat i od 7 roku życia kocham czytać książki. Moje serce należy głównie do fantasy (wychowywałam się na "Harrym Potterze" i "Władcy Pierścieni" ^^), ale czytam praktycznie co mi wpadnie w ręce (tak, ulotki i opakowania szamponów też :D). Uwielbiam także chodzić do kina, choć nie na ekranizacje, bo psują moją idealną wizję bohaterów i miejsc (wyjątkiem są filmy Petera Jacksona, które wielbię), a także oglądać bajki Disneya, coś tam od czasu do czasu napisać, no i gotować, w wyniku czego narodził się mój pierwszy blog. I to chyba tyle o mnie - czas przejść do rzeczy!

Ogłaszam uroczyście otwarcie Sezamu z moimi książkami: Alohomora! :3

FragOla <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz